woensdag 7 september 2011

Overig

Hè hè, eindelijk kan ik weer van me af schrijven. Mijn oorspronkelijke weblog is nog steeds aan het migreren. Het zou in 24 uur gepiept zijn, maar dat is nu twee weken geleden.
Heel vervelend, want ik heb inmiddels al 3 einden aan mijn webbookverhaal verzonnen. En nu moet ik straks dus kiezen hoe ik het laat eindigen met Susanne en Wout en met Klaas Jan en Adeleid en de gebroeders W&W. Lastig lastig al die keuzes.

Een andere lastige keuze was de aanmelding op deze nieuwe blogsite. Even leek het er zelfs op dat mijn blognaam niet meer vrij was. Maar de meest interessante keuze kreeg ik voorgeschoteld toen ik in moest vullen of ik een 'man', 'vrouw' of 'overig' ben. Heel verleidelijk om 'overig' in te vullen. Dit soort keuzes maakt me altijd erg nieuwsgierig naar wat de samensteller van de vragenlijst voor ogen had. Hoewel het hoogstwaarschijnlijk consequentieloos is. Zeker voor de lezer.

Van mijn schrijfjuf leerde ik onlangs dat blogs toch vooral kort moeten blijven. Je schijnt na de derde alinea al heel makkelijk lezers te verliezen. En als ik iets niet wil, is jullie verliezen. Dus laat ik het er voor vandaag maar bij. Ik blijf ondertussen hopen op de migratievorderingen van mijn vertrouwde webblog. Maar tot het gemigreerd is, richt ik mij dan toch maar even op deze 'overige' plek.

1 opmerking: